Què dius?

Els amic van i venen, els enemics s'acumulen (Marx, Grouxo)




dijous, 16 d’abril del 2009

Què dur és ser comentarista d'Antena 3


Treballes per Antena 3

El teu cap d'esports et demana al despatx:

"Aquest any tú faràs la Champions League, tenim els drets"- Ostres, què bé, soms els millors, voltaré per tot Europa, audiències impressionats, seré més popular que el calb de la Formula 1 !!!!

"Ah, fareu tots els partits dels equips espanyols, un per setmana"

Uns mesos després....
Bayern - Barça. Assaig de com es pot fer que un madridista retransmeti un partit del Barça ( de los nuestros) sense que se li noti que voldria veure'l perdre per 8 a 0. Un gran exercici d'hipocresia i a més a més amb resultat penós, encara és notava més ateses les seves ganes de disimular-ho. Jo crec que això es pot considerar com a mobbing, els seus caps deuen volen que plegui i li fan retransmetre el partits del Barça a la Champion.

I Madrid va caure a octaus un altre any, i ara què fem? Així no es poden retransmetre partits !!, un altre any que s'ho quedi Tele 5 !!!! Ells si que són imparcials !!!! o els de la Sexta, o els de TV3...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

el gandul d'en Fuentes fa dies que no penja res....
potser tens una crisi de creativitat??
em pensava que només ens passava als artistes...

veig que (tot i la meva insistència) no estic en els teus blogs preferits,que potser estàs preocupat per tot el que em deus???
o potser no recordes que aquest és el meu blog: http://elmenut.aminus3.com/portfolio/

fins aviat amic, perdó, conegut envinat.

Anònim ha dit...

Menuda puta mierda de blog.
Dedícate mejor al toreo chato.