Què dius?

Els amic van i venen, els enemics s'acumulen (Marx, Grouxo)




diumenge, 21 de setembre del 2008

El mateix dia

Ahir al vespre vaig anar amb la meva dona a veure el concert d'en Miguel Bosé, Papi-tours. Un concert molt bo, fet per un gran professional, que sap perfectament què públic té i com fer-lo gaudir. Molta energia possitiva i molta gent amb ganes de passar-s'ho bé.

Lamentablement no tota la gent en el mon té els mateixos objectius.

Sortint del concert, caminant pel barri vell, a l'alçada de la pujada a Sant Fèlix, ens vam topar amb un grup de skins què sense cap advertiment previ van intentar agredir a un noi amb una ampolla de vidre. Li va anar de poc !!! els nostres crits els van distreure i el noi va poder fugir corrents. Com pot haver gent així? Som de la mateixa especie? Jo diria que no, per ser de la mateixa especie t'has de poder reproduir (llei biològica) i jo, la veritat, no em voldria reproduir amb ells!!!

Tot això el mateix dia......